sunnuntai 27. tammikuuta 2013

You Can't Fly Unless You Let Yourself Fall


Oon löytäny vertaus kuvan mun elämästä ja ajattelin jakaa sen nyt täällä:

Harrastan siis luistelua. Opettelen uutta hyppyä, axelia. Joillekkin se ei varmaan sano mitään, mutta se on astetta vaikeampi kun aijemmat, siinä hypätään o,5 kierrosta enemmän kuin mitä olen aijemmin hyppinyt.

Olin normaalisti harkoissa. Katsoin yhtä ryhmäläistäni harjoittelemassa kyseistä hyppyä, mikä ei millään näyttänyt onnistuvan. Itse vain seisoin paikallani ja mietin, että uskallanko hypätä? Tiedän, että kaadun kuitenkin? Ja se sattuu? Uskallanko siis? 
Toi kaatumisen pelko on lähes aina ollu yks mun ongelmista, ja minkä rajan yli mun pitäisi päästä.
Otin sitten kuitenkin vauhtia, hyppäsin ja hetken päästä löysin itseni jään pinnalta ja polvessa tuntui kipua.
Harkoista lähdettiin sitten suupielet alaspäin ja polvesta kiinni pitäen.

Myöhemmissä harkoissa olen edelleen pelännyt kaatuvani uuden hypyn harjoittelussa, enkä ole kunnolla edes yrittänyt, en ole uskaltanut.

Puhuin myöemmin läheiselleni, etten oikeasti uskalla hypätä. Siihen hän sanoi:
"Ei sen ole ensimmäisellä kerralla tarkoituskaan onnistua. Tuut varmasti kaatumaan monta kertaa vielä."
Tiesin sen faktan itsekkin, mutta tarvitsin vaan jonkun muistuttamaan mua, nimittäin siitä, että ei mitään uutta koskaan opi, jos ei joskus kaadu tai epäonnistu. Ja siitä, että ei voi olettaa onnistuvansa esimmäisellä kerralla, niinkuin alitajunnassani varmaan ajattelin.

Kunnon tuhkimotarina tästä tulis, jos nyt oisin päässy ton hypyn, mut ehkä se riittää, että nyt aijon kyllä kunnolla yrittää harjotella sitä!

Älkää siis luovuttako, jos joku uusi juttu ei heti onnistu!! ^^

Voimia kaikille tulevaan viikkoon!


 

 Vielä sitte semmonen juttu tosta bannerista, et miten se teillä muilla näkyy?
Mulla se näkyy istuvan sivuun hyvin, mutta kun kaverin näytöstä katsoin, niin näytti että se kuva menee ns. sivun yli, näkyykö se muillakin niin? :D


♥Roosa

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva blogi sulla, jään lueskelemaan :)

    http://smiley-milly.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. sä otat kyl tosi ihania kuvia!
    http://ellinoora-mylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista