torstai 24. tammikuuta 2013

My One And Only






 Käytii tänää viemässä meidän koira, Ringo, eläinlääkärille. Sillä oli joku patti sen korvassa ja mentii sitten tsekkaamaan että kaikki on okei, ja onneksi oli! Olin jotenki tosi huolissani, koska en kestäis jos sillä ois ollut joku sairaus! Joku voi ajatella että 'se on vain koira', joo se on koira, mut ei mikään 'vaan koira',  ainakaa mulle. Mä en oikeesti tiedä mitä teen sitten ku sitä ei joskus ole. Koska niinkun kaikki tietää, ne on niitä jotka on aina ilosia ku tuutte kotii, haluaa olla aina lähellä eikä oo kotona ikinä yksinäinen olo. :) Se on mulle tosi rakas ja onneksi se oli sitte kuitenki kunnossa :)

Huomenna PERJANTAI jesjes !
Aika menee nykyään tosi nopeasti, enkä oo varmaa
ainoo joka sanoo näin? :o

Kaikille voimia viimeseen koulupäivään tällä viikolla !

♥Roosa

6 kommenttia:

  1. tosi kiva blogi sulla! :) liityin lukijaksi.. Käy siekin ihmeessä tsekkaamassa mun blogi:
    http://helenathedreamer.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. liityin lukijaksi! :-)
    unnalexandria.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Yleensä en niin lifestyle blogeja tykkäile, mutta tää on oikeestan ihan jees, liityn lukijaks (:
    http://lauragzz.blogspot.fi/ Joss jaksat lukea enemmänkin käy kattomassa mun blogi, josset niin suasittelen ohittamaan :D

    Kaikkea hyvää vuadelle 2013 ja tsemppiä kevääseen (:
    <3: Laura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi kiitos paljon! :) Käyn ehottomasti kattomassa :) Ja samoin sulle! ^^

      Poista